خط 50004 سر شماره پیامکی ارمغان راه طلایی

خط 50004 سر شماره پیامکی ارمغان راه طلایی

برای ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی به خطوط خدماتی و سرشماره هایی مانند اپراتور 50004 نیاز است. در واقع این پیش شماره ها یا خطوط خدماتی شماره هایی هستند که مخاطب هنگام دریافت پیامک، آن ها را مشاهده می کند. اپراتورهای متنوعی در ایران در این زمینه فعالیت دارند، مانند اپراتور 1000، 2000، 3000، 5000 و غیره. یکی از پرکاربردترین اپراتورها که کسب و کارهای کوچک و بزرگ از آن برای ارسال پیامک انبوه استفاده می کنند، اپراتور پیامک 50004 (ارمغان راه طلایی) است. به همین دلیل در این مطلب می خواهیم ضمن معرفی شرکت ارائه دهنده آن یعنی شرکت ارمغان راه طلایی، با کاربرد و کاربران خط 50004، مزایا و معایب و نحوه استفاده از آن آشنا شویم. پس اگر برای شروع بازاریابی پیامکی خود قصد انتخاب خط خدماتی خوب و مناسبی دارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

باکمترین هزینه، خدمات یا محصولتو تبلیغ کن!!

دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سیگنال

سرشماره پیامکی 50004 شرکت ارمغان راه طلایی

درباره شرکت ارمغان راه طلایی

شرکت ارمغان راه طلایی سال ها است که در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون به عنوان یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی، مدیریت، نظارت، تولید، راهبری و پشتیبانی راه حل ها و سیستم ها در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار و ارتباطات فعالیت دارد. این شرکت همچنین با مدیریت و انجام کلیه خدمات شامل سخت افزار، نرم افزار، و شبکه مخابراتی و نیز خدماتی چون تولید محتوا، پشتیبانی، تامین تجهیزات، توسعه سیستم‌های مکانیزه و توسعه سیستم‌های موجود و طراحی و تولید سیستم‌های جدید؛ توانسته نام خوشی از خود در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به جا بگذارد.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 100 پیامک رایگان

اما از مهم ترین خدمات و سرویس های این شرکت که موضوع بحث این مطلب است، ارائه خطوط خدماتی اپراتور 50004 است. شرکت ارمغان راه طلایی به عنوان اپراتور رسمی پیام کوتاه سرشماره 50004 را جهت ثبت شماره اختصاصی در اختیار کاربران قرار می دهد. در واقع کاربران با دریافت این سرشماره از طریق پنل های پیامکی، یک شماره اختصاصی برای خود ایجاد کرده و از طریق آن برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و خدماتی اقدام می کنند. در ادامه در مورد کاربرد و کاربران این خط بیشتر صحبت خواهیم کرد.

سرشماره پیامکی 50004

کاربرد و کاربران خط 50004

تا به اینجا با شرکت ارمغان راه طلایی، اپراتور رسمی پیام کوتاه سرشماره 50004 آشنا شدیم. سر شماره 50004 یکی از انواع سرشماره هایی است که اپراتورهای رسمی در ایران به منظور ارسال پیامک انبوه در اختیار کاربران و کسب و کارهای مختلف قرار می دهند. برخی از این سرشماره عبارتند از  1000، 2000، 3000، 50002، 50009 و غیره که حتماً شما هم متوجه پیامک های تبلیغاتی که با این خطوط برایتان ارسال می شود شده اید. در واقع این سرشماره ها نوعی پیش شماره هستند که در ابتدای خط اختصاصی کاربران قرار گرفته و دریافت کنندگان پیامک های خدماتی یا تبلیغاتی، پیا این کاربران را با این شماره ها می بینند. بنابراین این سرشماره ها یا خطوط خدماتی اختصاصی برای ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی از طریق پنل های پیامکی کاربرد دارند.

شاید برایتان جای سوال باشد که چرا این سرشماره ها متنوع هستند؟ و آیا اساساً این خطوط با یکدیگر متفاوت هستند؟  در پاسخ باید به این نکته اشاره کنیم که هدف و کارکرد اصلی تمامی این سرشماره ها، ایجاد یک خط اختصاصی و ارسال پیامک خدماتی و تبلیغاتی از طریق آن است. اما با این وجود هر کدام از این سرشماره ها و اپراتورهای رسمی ارائه دهنده آن ها گاهی در سرویس دهی با یکدیگر متفاوت هستند و در واقع هر سرشماره مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد که در ادامه برای مثال با مزایا و معایب اپراتور پیامک 50004 (ارمغان راه طلایی)، بیشتر آشنا می شویم. 

اما هر چه باشد مزیت این سرشماره به قدری زیاد است و سرویس دهی این اپراتور به قدری با کیفیت است که توانسته کاربران زیادی را از نهادها و سازمان ها دولتی و خصوصی به خود جذب کند. برای مثال از کاربران سرشناس و معتبر اپراتور 50004 می توان به بانک توسعه تعاون، بانک سینا، بانک رسالت، بانک مسکن، سازمان قوه قضاییه ایران، سازمان امور مالیاتی کشور، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، وزارت نفت ایران، شرکت مخابرات و غیره اشاره کرد. اگر شما هم مشتاق هستید که دلیل استفاده این سازمان ها و نهادهای رسمی از خط 50004 را بدانید، با ما همراه باشید تا درباره سرشماره 50004 بیشتر بخوانیم. 

سرشماره های پیامکی


درباره خط 50004

اپراتور 50004 جز خطوط خدماتی و اختصاصی است که شرکت ارمغان راه طلایی آن را ارائه می دهد. این اپراتور جزو اپراتورهای قدیمی و با کیفیتی است که در ایران وجود دارد و تاکنون با خدمات و سرویس دهی با کیفیت خود توانسته بسیاری از کسب و کارها و سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی را به جمع کاربران خود اضافه کند. پیش شماره های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۹۰۰۰ و ۰۲۱ که جزو سرشماره خطوط اختصاصی هستند، از رقیبان سرسخت پی شماره 50004 محسوب می شوند.

در واقع تمامی این پیش شماره هدف یکسانی دارند و آن چیزی نیست جز ایجاد یک خط اختصاصی برای ارسال پیامک خدماتی یا تبلیغاتی به صورت انبوه. البته تمامی این پیش شماره ها در برخی ویژگی ها با یکدیگر متفاوت هستند، برای مثال خط 50004 یکی از خطوط مقرون به صرفه است و هر کسب و کاری با هر بودجه ای می تواند از خدمات این اپراتور استفاده کند. در ادامه با نحوه استفاده از این سرشماره بیشتر آشنا می شویم، اما پیش از آن سری می زنیم به مزایا و معایب استفاده از اپراتور 50004.

مزایای سرشماره 50004


مزایا

برخی از مهم ترین مزایای سر شماره 50004 که آن را از سایر سرشماره ها متمایز می کند عبارتند از:

  • هزینه کاملاً مقرون به صرفه
  • سرعت بالای ارسال 
  • کیفیت بالای ارسال
  • امکان خرید خط اختصاصی با شماره‌ی دلخواه
  • امکان ارسال لینک
معایب سرشماره 50004


معایب

تنها مشکلی که در مورد استفاده از اپراتور پیامک 50004 (ارمغان راه طلایی) وجود دارد، عدم بازگشت هزینه پیامک های نرسیده به مخابرات است. به معنای دیگر بر خلاف سایر اپراتورها و سرشماره های خطوط خدماتی، اگر پیامک ارسال شما به هر دلیلی به دست مخاطب نرسد، هزینه آن به شما برگشت داده نمی شود.


نحوه خرید و استفاده از اپراتور 50004

حال که با اپراتور پیامک 50004 (ارمغان راه طلایی) آشنا شدیم، بد نیست در مورد نحوه خرید و استفاده از آن هم صحبت کنیم. کسب و کارها و کاربران مختلف برای استفاده از اپراتور 50004 و ارسال پیامک انبوه از طریق آن باید از یک پنل پیامکی استفاده کنند. بنابراین در اولین قدم فرد باید در یک پنل پیامکی مانند پنل پیامکی سیگنال ثبت نام کرده و از این طریق اقدام به دریافت سرشماره 50004 کند. پس آن باید شماره ای که بعد از این سرشماره قرار می گیرد را انتخاب کنید که این شماره حداکثر باید 14 رقم باشد. در صورتی که شماره انتخابی شما را کسی قبل از شما انتخاب نکرده باشد، می توانید آن را به عنوان خط اختصاصی خود که با شماره 50004 شروع می شود، ثبت کنید. 

در مراحل بعدی کافیست وارد پنل کاربری خود در پنل اس ام اس سیگنال شده و خط 50004 را از بین سایر اپراتورها و خطوط انتخاب کنید. در مرحله بعدی متن پیامک و گزینه های ارسال پیامک را به دلخواه خود انتخاب کرده و بازاریابی پیامکی خود را با ارسال پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی آغاز کنید. فراموش نکنید که برای رشد کسب و کار خود و موفقیت در کمپین تبلیغات پیامکی نیاز به انتخاب یک اپراتور مناسب با سرویس دهی عالی و با کیفیت هستید و برای این امر می توانید به راحتی روی اپراتور پیامک 50004 (ارمغان راه طلایی) حساب باز کنید.

هنوز برای کسب و کارت پنل پیامکی نداری؟

همین حالا تماس بگیرید (داخلی یک)

کلام آخر

همانطور که برای ارسال پیامک معمولی و روزمره به اطرافیان خود از شماره موبایل و سیم کارت خود استفاده می کنیم، برای ارسال پیامک انبوه نیز نیاز به یک شماره داریم. این شماره ها را معمولاً به نام خطوط خدماتی می شناسند که هر کدام پیش شماره مخصوصی دارند. برای مثال از پیش شماره های معتبری که در ایران وجود دارد می توان به اپراتور 1000، 2000، 3000، 5000، 50009 و غیره اشاره کرد. اما یکی از پرکاربردترین آنها که در این مطلب آن را به شما عزیزان معرفی کردیم، اپراتور 50004 است. ارمغان راه طلایی اپراتور رسمی خط 50004 است و با ارائه این خط و سرویس دهی با کیفیت و عالی خود توانسته کاربران زیادی از جمله سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی بزرگ و معتبر داشته باشد. برای معرفی بیشتر این اپراتور و سر شماره 50004 در این مطلب با مزایا و معایب و کاربرد و نحوه استفاده از آن آشنا شدیم. بنابراین اگر برای ارسال پیامک های تبلیغاتی یا خدماتی خود نیاز به یک خط اختصاصی دارید، پیشنهاد می کنیم مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *