مزایای ویژه یک سامانه پیامکی

مزایای ویژه یک سامانه پیامکی

مزایای سامانه پیامکی اولین ویژگی‌ای است که باید در انتخاب پنل و شروع تبلیغاتی پیامکی خود به آن دقت کنید. هر چه مزیت‌های یک پنل پیامکی بیشتر باشد، بازدهی و سرعت عمل تبلیغات شما بیشتر خواهد شد. سرعت ارسال و تعرفه پیامک‌ها از ویژگی‌های اولیه‌ایست که باید  به آن دقت کنید. در ادامه به دیگر مزایای سامانه پیامکی می‌پردازیم. پس در سایت سامانه پیامکی سیگنال با ما همراه باشید تا بهترین پنل را برای کسب و کار خود اتنخاب کنید.

مزایای سامانه پیامکی برای کسب و کارها چیست؟

1.جلب اطمینان مشتری

زمانی که برای مخاطبین خود پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنید، ممکن است آن‌ها هم پیامک پاسخ ارسال کنند. در این صورت با فعال بودن سرویس پاسخگوی سامانه پیامکی، یک پیام به طور خودکار به مشتری ارسال می‌شود و به مشتری این اطمینان را می‌دهد که پیام‌اش دریافت شده و درحال پیگیری آن هستید. این یکی از مزایای سامانه پیام کوتاه است که استفاده از آن باعث می شود تا مشتری نسبت به سیستم پاسخگویی و پیگیری شما اعتماد پیدا کند. به عنوان نمونه: “از پیام شما متشکریم. در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.”

2.طراحی متن پیامک به صورت خودکار و دستی

همان طور که می‌دانید سرویس پاسخگوی خودکار، پیام را به طور خودکار ارسال می‌کند اما شما می‌توانید هر زمان که خواستید متن پیام را تغییر دهید و با توجه به نیاز تجاری کسب و کارتان متن پیامک را طراحی کنید. این را هم به یاد داشته باشید هر زمان که مایل بودید می‌توانید این سرویس را فعال یا غیر‌فعال کنید.

3.اطلاع از اخبار

یکی دیگر از مزایای سامانه پیامکی این است که اگر تصمیم دارید به مشتری خود در یک بازه زمانی مشخص مثلا هر هفته یا هر ماه پیام بدهید و او را از محصولات و خدمات جدید و یا تخفیفات ویژه با خبر سازید، می‌توانید می‌توانید با کمک سامانه پیامکی یک پیام اطلاع‌رسانی برایشان بفرستید تا از قبل آگاه باشند. مثلا “از انتخاب شما متشکریم. هر ماه منتظر اخبار ما باشید.”

4.امکان لغو اشتراک

بهتر است این امکان را برای مشتری فراهم سازید تا در صورت عدم تمایل دریافت پیام از سوی شما بتواند اشتراک پیامکی خود را حذف کند. با این کار به مخاطب خود احترام می‌گذارید و حقوق مشتریان را رعایت می‌کنید.

5.مشاوره

یکی از مهم‌ترین مزایای سامانه پیامکی برای کسب و کارها، مشاوره دادن است.کارشناسان سامانه‌های پیامکی با داشتن تجربه در بازار فروش محصولات و بررسی مداوم روش‌های تبلیغاتی به روز دنیای تجارت، به راحتی می‌توانند شما را برای نوشتن و ارسال یک پیامک تبلیغاتی یا خدماتی خوب راهنمایی کنند. کافیست به آن‌ها اعتماد کنید تا وقت و هزینه خود را هدر ندهید. یکی از دلایلی که برخی از دارندگان پنل، به نتیجه مطلوب نمی‌رسند این است که به راهنمایی مشاور پنل توجه نمی‌کنند. به عنوان مثال کارشناس سامانه پیامکی با توجه به شغل و نوع محصولات و خدمات، بهترین زمان‌های ارسال اس ام اس را اعلام می‌کند اما فروشنده توجه نمی‌کند و برای بازدهی بالاتر در هر زمانی برای مخاطبین خود پیام ارسال می‌کند. در نتیجه تبلیغات بازدهی خوبی ندارد.

6.تبلیغات و کد تخفیف

یکی دیگر از مزایای استفاده از پنل پیامکی زمانی است که مشتری برای شما اس ام اس ارسال می‌کند. این پیامک به این معنی است که مشتری نسبت به محصولات و یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید، علاقه‌مند است. پس شما می توانید برای جذب مشتری و تشویق او برای استفاده از محصولات یا خدمات ارائه شده، یک تخفیف ویژه برای او در نظر بگیرید و پیامی مانند زیر برای آن‌ها ارسال کنید. “از ثبت نام شما متشکریم. شما از 20 درصد تخفیف برای خرید بعدی بهرمند شدید.”

7.پیامک اطلاع‌رسانی

ممکن است شماره برخی از مخاطبین شما پیامک تبیلغاتی دریافت نکنند و در بلک لیست مخابراتی باشند. در این صورت شما می‌توانید با داشتن یک خط خدماتی، برای آن‌ها پیامک اطلاع‌رسانی ارسال کنید.

8.جامعه هدف

از دیگر مزایای سامانه پیامکی، ارسال هدفمند است. یعنی اگر شما شماره‌ای برای ارسال پیامک تبلیغاتی خود را ندارید، می‌توانید از بانک شماره سامانه پیامکی استفاده کنید. شماره‌های پنل پیامکی بر اساس سن، جنسیت، مشاغل و نیازمندی‌ها، کدپستی و …طبقه‌بندی می‌شوند.

جمع‌بندی

اگر کارآفرین و صاحب کسب و کار حضوری یا آنلاین هستید و می‌خواهید میزان فروش خود را در کم‌ترین زمان ممکن بالا ببرید، باید به روز باشید و از سیستمی استفاده کنید که شما را برای رسیدن به هدف‌تان را یاری کند. کم‌هزینه‌ترین روش که نسبت به دیگر تبلیغات، سرعت بالاتری دارد، داشتن یک خط پیامکی است. شما می‌توانید با کارشناسان پنل پیامکی سیگنال در ارتباط باشید و سوالات خود را درباره مزایای سامانه پیامکی بپرسید تا یک انتخاب کارآکد داشته باشید. 32008-025


کارکردن با سامانه اس ام اس همانند آب خوردن است

پیشرفت های اخیر در زمینه اینترنت، تلفن همراه و نیز ابزارهای ارتباطی، به شرکت ها، موسسسات فرصت های بهره گیری جدیدی را همانند تبلیغات با سامانه اس ام اس داده است. در حقیقت ارسال اس ام اس چیز تازه ‌ای نیست اکثر کاربران موبایل با نحوه‌ ی کار کردن پیامک آشنا هستند و مثل آب خوردن از آن استفاده می ‌کنند.

استفاده از خدمات پیام کوتاه  در ایران برای نخستین بار در سال ۱۳۸۱ اتفاق افتاد از این سال به بعد استفاده از پیام کوتاه به‌ تدریج در میان کاربران ایرانی تلفن همراه فراگیر شد.


تبلیغات یعنی همه تلاش های شما برای ماندگار شدن در ذهن ها است.


همین راحت بودن کار با پیامک است که آن را نسبت به همه‌ ی روش ‌های ارسال پیام کوتاه مانند واتس‌ آپ، اسنپ‌ چت و فیس ‌بوک مسنجر برتری داده و محبوبیت آن را کماکان حفظ کرده است.

تبلیغات با سامانه اس ام اس پدیده‌ ای کاملا آشنا در میان مردم است و تبلیغات سودآوری کسب و کار را افزایش می دهد.

نکته مهم در روش تبلیغات پیامکی این است که شما باید مشتریانتان را به کمپین تبلیغات پیامکی خود دعوت کنید و در مرحله اول از آن ها برای ارسال پیامک‌ هایتان اجازه بگیرید.

این اجازه باعث می‌شود که پیامک شما در صفحه‌ی آن ها گرامی داشته شود همچنین باید امکانی در خبرنامه‌ ی شما وجود داشته باشد که هر زمان مخاطبانتان نخواهند پیامک‌ های شما را دریافت کنند سرویس ارسال پیامک برای آن ها قطع شود.

قوانینی که در تبلیغات پیامکی باید از آن ها آگاه باشید:

  • فقط انتخاب کنید

شما باید قبل از ارسال اس ام اس رضایت او را داشته باشید.

  • لغو اشتراک

شما باید با هر ارسال خود یک گزینه ی لغو اشتراک را نیز در نظر بگیرید اگر آن گزینه را انتخاب کردند باید سریعا لغو اشتراک شوند.

  • از هزینه ها آگاه باشید

برای مشتریان با برنامه ی پیامک های نا محدود باید بدانند در صورت رفتن به لیست پیامک محدود باید هزینه پرداخت کنند.

این وظیفه ی شماست که قبل از سرمایه گذاری قوانین را بدانید یک مشاور می تواند به شما کمک کند.

  • راه اندازی و شروع کمپین سامانه اس ام اس

وقتی شماره های خود را جمع کردید فهمیدید که از تمام قوانین درست استفاده می کنید می توانید کمپین پیامکی خود را شروع کنید.

پیشنهاد می شود از یک سرور سوم شخص استفاده کنید که می تواند برگشت سرمایه ی شما را رصد کند.

یک پیغام لغو اشتراک در هر پیامک تعبیه کنید و پایگاه داده های پیامکی خود را مدیریت کنید.


گسترش دنیای هوشمند توسط پنل اس ام اس

با گسترش این دنیای هوشمند اگر کمی سرمان را این ‌طرف و آن‌ طرف بگردانیم، می‌ بینیم شرایط زندگی به سرعت دچار تغییرات اساسی شده‌ است. بر اساس تحقیقات در سال‌ های اخیر ارسال اس ‌ام اس از طریق پنل اس ام اس و استفاده از اینترنت به مهم ترین بخش فعالیت‌ های روزمره تبدیل شده ‌اند.

اگر با روش های درست به بازاریابی پیامکی بپردازید نه تنها مزاحم مشتری نیستید بلکه برای او مفید هم خواهید بود و تبلیغات با پنل اس ام اس یک امر حیاتی است.


ممکن است برخی تصور کنند رسانه‌ ها ارتباطات رو‌ در‌ رو را تضعیف کرده‌ اند با این حال واقعیت جور دیگری است این ‌روزها بدون شک جمعیت جهان با تبلیغات پیامکی بهتر از هر زمان دیگری با هم ارتباط دارند.


ارتباطاتی که صرفا به یک فرد با فرد دیگر محدود نمی‌ شوند بلکه آدم ها وارد شبکه‌ هایی از ارتباطات شده اند ارتباطات جمعی و گروهی، در این میان کسب‌ و کارها هم از غافله عقب نمانده ‌اند و سعی می‌ کنند در این آشفته‌ بازار دنیای مجازی جایی برای خود باز کنند.

با این اوصاف تکلیف کسب‌ و کار شما چیست؟ شما می توانید با خرید یک پنل اس ام اس تبلیغات مربوط به کسب و کار خود را آغاز کنید.

مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی:

  • راحت ‌ترین روش برای دریافت بازخورد مشتری

اگر شما بخواهید در سریع ‌ترین زمان ممکن از مشتریان خود بازخورد دریافت کنید باز هم ارسال اس ام اس راحت ‌ترین روش است.

آمارها نشان داده ‌اند پس از 5 دقیقه از ارسال پیامک نظرسنجی 30 درصد مشتریان به نظرسنجی پیامکی پاسخ می‌دهند.

  • نرخ سریع دریافت پیامک و خواندن آن

نرخ خواندن پیامک از هر روش تبلیغاتی دیگری که تصور کنید سریع‌ تر است.

نرخ دریافت پیامک و خواندن آن پس از ارسال چیزی حدود 3 دقیقه است این نرخ بالا را با هزینه‌ ی پایین ارسال در نظر بگیرید به راحتی می‌ توانید به این نتیجه برسید که بازگشت سرمایه‌ ی شما تضمین شده است.

  • قابلیت گرفتن گزارش دریافت

یکی از نکات مهم در تبلیغات پیامکی امکان تحلیل داده‌ ها است منظور از این حرف چیست؟

اینکه مثلا شما بتوانید بفهمید چند درصد از مخاطبان پیام تبلیغاتی شما را دریافت کرده ‌اند و پیام شما به چه کسانی نرسیده‌ است.

محاسبه ‌ی چنین چیزی در تبلیغات کار چندان راحتی نیست اما با استفاده از پنل اس ام اس به راحتی می‌ توانید با یک کلیک بر روی گزارش دریافت این تحلیل را انجام دهید.

  • استفاده از پیامک بسیار ساده است

سرویس پیامک خیلی قبل ‌تر از شبکه ‌های اجتماعی وجود داشته است.

مهم ‌ترین مزیت ارسال اس ام اس ساده بودن آن است و باید هر روز به خاطر این موضوع خدا را شکر کنیم که ارسال پیامک خودش را از به روز شدن های هر روزه نجات داده و مدام امکانات جورواجور و متعدد پیدا نکرده است.

به طور کلی می‌توانیم بگوییم که ساده بودن پیامک در فضای پیچیده‌ ی دنیای مجازی آرامش خاطر کاربران زیادی را موجب شده است و لذت استفاده از ابزاری آشنا و بی ‌دغدغه را به مخاطبانش هدیه داده است.

شاید بگویید اگر مخاطب داشته باشید و بعضی‌ هایشان پیامک ‌های شما را نخوانند این مخاطبان به درد لای جرز می‌خورند.

اما خوشبختانه اصلا جای نگرانی نیست اولا که مخاطبینی که شماره‌ شان را برای عضویت در خبرنامه‌ ی پیامکی شما وارد کرده ‌اند مشتاق پیامک ‌های شما هستند.


ابزاری اینترنتی برای ارتباط

پنل اس ام اس ابزاری اينترنتی براي ارتباط و ارسال پيامک های اطلاع رساني و خدماتی و تبليغاتی می باشد که به صورت يک سايت اينترنتی در دسترس عموم می باشد.

بازاریابی پیامکی یک مفهوم جدید از تبلیغات را پیش کشیده است، زیرا در این نوع بازاریابی مشتری پیامک‌ های شما را در لحظه و به صورت مستقیم از طریق تلفن همراه خود دریافت می‌کند و در نتیجه تاثیر پیامک شما بر روی مشتری بسیار بیشتر و در لحظه خواهد بود.

با داشتن سامانه پیامک شما می توانید ارسال پیامک تکی کنید، یعنی برای یک فرد خاص پیامک ارسال کنید و حتی تبلیغاتی فراگیر توسط سامانه اس ام اس انجام دهید.

تبلیغات پیامکی بهترین راه برای تبلیغ کسب و کار شما در هر زمینه ای است علاوه بر هزینه بسیار پایینی که دارد بازدهی بسیار بالایی دارد.

مخاطبان شما می توانند حتی پیامک تبلیغاتی شما را سیو در گوشی خود داشته باشند تا در صورت لزوم از آن استفاده کنند.


با استفاده از پنل اس ام اس می توان برای یک گروه خاص یا لیستی از شماره موبایل ها پیامک گروهی ارسال کرد.


کسانی که از پیامک برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده می کنند می توانند پیامک های گروهی را در زمان مشخص ارسال کنند. پس از تنظیم پیامک در زمان مشخص، پیام به صورت اتوماتیک ارسال می شود.

شما می توانید پیام های خود را از طریق پنل اس ام اس به صورت دوره ای مثل روزانه، هفتگی، ماهانه یا سالانه ارسال کنید.

پنل اس ام اس این امکان را به شما می دهد که در سطح شهر یا استان و حتی برای شماره های خاص در هر شهری پیامک های انبوه ارسال کنید.

سامانه پیامکی بخشی دارد که می توانید براساس کدپستی مشخص اس ام اس ارسال کنید.

شما مي توانيد به شماره هاي ايرانسل به تفکيک شهر به شهر و يا استاني پيامک ارسال نماييد.

حتی تبلیغات پیامکی این امکان را به شما می دهد که به شماره های همراه اول هر شهر بر اساس سن و جنسيت پيامک ارسال نماييد.

در اين روش با استفاده از تنطيمات انجام شده می توانيد بصورت خودکار پس از ارسال پيامک از طرف مشتريان، پاسخ شما به صورت خودکار برای آن ها ارسال شود.

توجه داشته باشید که برای بدست آوردن مشترکان پیامکی، باید به مشتری‌های خود یک مشوق برای عضو شدن بدهید. مثلا اگر یک رستوران دارید می‌توانید یک دسر رایگان به مشتریانی بدهید که به اشتراک شما می‌پیوندند.


خدمات فوق‌ العاده با سامانه اس ام اس

تکنیک های زیر را در تبلیغات پیامکی و ارسال اس ام اس خود مورد استفاه قرار دهید تا تعداد مشتریانی که از محصولات کسب و کار شما استفاده می کنند افزایش پیدا کند. همچنین خدمات فوق‌ العاده با سامانه اس ام اس به مشتری دهید تا شانس خرید های مشتریان قبلی را افزایش دهید. تبلیغ در کسب و کار تاثیر مثبتی دارد و باعث افزایش فروش می شود.

یک تغییر جزئی در رقم حفظ مشتری می ‌تواند مانند یک آبشار کوچک سود در کسب‌ و کار جاری شود و با گذشت زمان به چندین برابر مقدار اولیه برسد.


هدف تبلیغات با ارسال اس ام اس مراقبت از مشتریان و حفظ آن ‌ها است به‌ گونه ‌ای که منجر به خریدهای مجدد مشتریان شود.


دو کسب ‌و کار متفاوت را در نظر بگیرید که نرخ حفظ مشتری در اولی ۹۰ درصد و در دومی ۸۰ درصد است.

اگر هر کدام سالیانه ۲۰ درصد به تعداد مشتریانشان اضافه کنند، رشد خالص سالانه ‌ی کسب ‌و کار اول ۱۰ درصد خواهد بود در حالی که دومین کسب ‌و کار رشدی نخواهد داشت.

در عرض هفت سال، تعداد مشتریان واحد تجاری اول تقریبا دو برابر می ‌شود در حالی‌ که تعداد مشتریان دومین واحد تجاری تفاوتی نمی ‌کند.

در حالت برابری تمامی مولفه‌ ها جز همان برتری ۱۰ درصدی نمونه ‌ی اول برای حفظ مشتری در عرض هفت سال و بدون انجام هیچ کار اضافه‌ ای شاهد دو برابر شدن تعداد مشتریان این کسب‌ و کار خواهیم بود.

نتایج حفظ مشتری در گذر زمان حالتی تجمعی پیدا می ‌کند و گاهی این اتفاق با شگردهای غافلگیر‌ کننده‌ ای رخ می‌ دهد.

جدولی برای ارتباط تدریجی با مشتریان

می‌ توانید با داشتن جدولی برای ارتباط تدریجی با مشتریان از طریق سامانه اس ام اس از ریزش آن ها اجتناب کنید.

این جدول زمانی باید ترتیبی برنامه ‌ریزی شده از کارهایی مانند ارسال اس ام اس، برگزاری مراسم، ، پیغام ‌های سپاسگزاری، پیشنهادات ویژه، پیگیری‌ های پس از خرید، جوایز و قرعه ‌کشی ‌ها، کارت‌ ها و یاداشت‌ هایی اختصاصی شده و برای مشتریان باشد.

این روندها باید به طور مرتب و خودکار در نقاط معین پیش از فروش، فروش و پس از فروش رخ ‌بدهند. مردم نه‌ تنها واکنش مثبتی به این ارتباطات نشان می ‌دهند، بلکه به واقع قدردان آن هستند زیرا به آن ها احساس ارزشمندی و اهمیت می ‌دهد.

با ارسال اس ام اس از مشتریان قدردانی می ‌کنید، آن ها را مطلع نگه می ‌دارید، از شک‌ پس از خرید آن ها کم می ‌کنید، به تقویت دلایل داد و ستد با کسب ‌و کارتان می ‌پردازید و به آن ها این احساس را می‌ دهید که بخشی از کسب ‌و کار شما هستند تا آن ها دوباره و  دوباره بخواهند به سراغتان بیایند.

خدمات فوق ‌العاده به مشتریان

به ‌دنبال برتری و بهبود باشید تا مشتریان تان آن ‌قدر راضی باشند که رفتار خوب شما را به گوش دیگران برسانند.

با ارائه‌ ی خدمت با سامانه اس ام اس در سطحی بالاتر از انتظار برای تک تک مشتریان می ‌توانید محصولات و خدماتتان را در جمع فوق‌ العاده‌ ها قرار بدهید.

 لازم است برای ارائه ‌ی خدمات فوق ‌العاده از این موارد اطمینان پیدا کنید:

  • فراهم کردن امکان پاسخ ‌دهی سریع.
  • قبول تمام‌ و کمال مسئولیت.
  • بیشتر و فراتر از ندای وظیفه عمل کردن.
  • تحویل ‌های همیشه سر وقت.
  • وفاداری به قول‌ هایی که در مورد خدمات پیش از خرید و پس از آن با پیام به مشتری داده‌ اید.
  • فرایند های تحویل بی‌خطا و مطلقا خالی از عیب.
  • به کارگیری آدم‌ هایی استثنایی برای ارائه‌ ی خدمات مشتریان.

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *