تبلیغات هدفمند با کمک پنل پیامک

تبلیغات هدفمند با کمک پنل پیامک

تبلیغات هدفمند پیامکی یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی است که هر فروشنده و صاحب کسب و کاری باید به آن توجه کند. اگر کیفیت تولیدات و خدمات شما عالی باشد اما نتوانید آن را درست و اصولی به دیگران معرفی کنید، به مشتری نمی‌رسید و ممکن است فکر کنید چرا محصولاتم فروش نمی‌رود؟ و این حس منفی ممکن است باعث ناامیدی از ادامه کار شود. در این مقاله می‌خواهیم ببینیم چگونه یک ارسال هدفمند داشته باشیم و مشتری ماندگار جذب کنیم.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

ارسال هدفمند تبلیغات چیست؟

قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی، اول به چند سوال پاسخ بدهید. پاسخ به این سوالات به شما کمک می‌کند بهتر تبلیغ کنید:

1.آیا محصول یا خدمات شما برای مشتریان مرد و زن مناسب است؟

2.آیا برای تمام سنین مناسب و کاربردی است؟

3.آیا متن پیامک را متناسب با مخاطب هدف نوشته‌اید؟

4.آیا متن پیامک تبلیغاتی خود را شخصی‌سازی می‌کنید؟

5.آیا تبلیغ شما با کیفیت کالا یا خدمات تناسب و واقع‌بینانه است؟

انواع روش‌های تبلیغات هدفمند پیامکی

وقتی در یک پنل پیامکی ثبت نام می‌کنید و خط پیامکی می‌خرید، باید نحوه استفاده از پنل و تبلیغات پیامکی را بدانید تا در کم‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه برسید. به ویژه از مشاوران سامانه پیامکی کمک و مشورت بگیرید:

1.ارسال بر اساس فایل یا دفترچه تلفن

شما می‌توانید برای داشتن یک تبلیغات هدفمند پیامکی، شماره تمام مخاطبین خود را در دفترچه تلفن پنل پیامک به صورت طبقه‌بنید ثبت کنید یا از فایل اکسلی که آماده‌ کرده‌اید استفاده کنید.

2.ارسال از طریق بانک شماره‌های موجود در پنل پیامک

تمام پنل‌ها، بانک شماره دارند. پنل را انتخاب کنید که شماره‌های بیشتر و البته به روزی داشته باشد. در بانک شماره شما می‌توانید از چند روش پیامک هدفمند ارسال کنید:

الف)ارسال پیامک بر اساس سن وجنسیت

ب)ارسال پیامک بر اساس مشاغل موجود در منطقه، شهر، کشور

ج)ارسال از روی نقشه

د)ارسال به شماره‌های ایرانسل و همراه اول

ه)ارسال به شماره‌های شهر یا استان مورد نظر

 

3.ارسال پیامک نظرسنجی

شاید به نظر شما کار بیهوده‌ای بیاید اما باید بگوییم بخش مهمی از بازاریابی در این است که شما بعد از تبلیغات و فروش، نظر مشتری را بدانید و ببینید کجای کار شما بهتر و کجا ناکارآمد است. در این صورت می‌توانید روی کیفیت و کارایی برند خود کار کنید.

4.دسته‌بندی مشتریان

شما به عنوان یک کارآفرین، فروشنده و صاحب یک کسب و کار باید بدانید مشتریان شما دقیقا چه کسانی هستند. به عنوان مثال سطح مالی عموم آن‌ها چطور است. از چه محصولات یا خدماتی بیشتر استفاده می‌کنند. کدام مشتریان از چه محصولاتی بیشت راستفاده می‌کنند. شغل و میزان تحصیلات‌شان چیست. مشتریان قدیمی و جدید را جدا کنید. مشتریان ناراضی را شناسایی کنید و… آگاهی از این مسائل به شما کمک می‌کند آن‌ها را راحت‌تر دسته‌بندی کرده و متناسب با هر گروه اس ام اس تبلیغاتی ارسال کنید. مثلا برای مشتریان قدیمی و وفادرا تخفیف ویژه بگذارید یا اجناس متناسب با هر گروه سنی را به آن‌ها معرفی کنید.

چگونه با پیامک تبلیغاتی، ارسال هدفمند انجام دهیم؟

بازاریابی پیامکی اگر هدفمند و بر اساس انتخاب درست مخاطب باشد، در میزان فروش و افزایش مشتری تاثیر به سزایی دارد. با توجه نوع کالا و خدمات خود، می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی استفاده کنید:

1.ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند بر اساس سن

اگر محصولات و خدمات شما برای بازه سنی خاصی کاربرد بیشتری دارد، پس با استفاده از پنل پیامکی، برای همان بازه سنی، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. مثلا صاحبین باشگاه‌های ورزشی یا آموزشگاه‌‌های کنکور یا هنری باید به این گزینه دقت کنند.

2.ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند بر اساس جنسیت

مخاطبین بعضی مشاغل جنسیت مشخصی هستند و نیاز نیست به همه پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. مثلا فروشندگان لوازم آرایشی، آرایشگاه‌ها، فروشندگان پوشاک خانم‌ها و آقایان و….با هدفمند کردن ارسال اس ام اس‌های تبلیغاتی خود می‌توانند به فروش بیشتر برسند.

3.ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند بر اساس شهر یا استان

گاهی برخی محصولات و کالاها در برخی شهرها و استان‌ها خریدار بیشتری دارند. به عنوان مثال فروشندگان میوه و واردکنندگان کالا می‌توانند از این گزینه استفاده کنند.

4.ارسال پیامک نظرسنجی

یکی دیگر از روش‌های موثر برای ارسال هدفمند پیامک تبلیغاتی ، نظرسنجی از مخاطبین است. شما می‌توانید با توجه به نقد و نظر و سلیقه مشتریان، کیفیت و کمیت کالا و خدمات خود را کنترل کنید.

جمع‌بندی

ارسال تبلیغات هدفمند بهترین کاری است که بعد از تولید کالا و محصولات خود باید انجام دهید و هرگز قدرت جذب آن را نادیده نگیرید. تبلیغات هدفمند پیامکی به شما کمک می‌کند بدون اتلاف وقت و هزینه در پیدا کردن مشتری، در بین رقبای خود به موفقیت بیشتری برسید. اگر برای شروع یک تبلیغات هدفمند نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان سامانه پیامک سیگنال در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.32008-025

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *