ارسال پیامک، بهترین روش نظرسنجی از مشتریان

ارسال پیامک، بهترین روش نظرسنجی از مشتریان

نظرسنجی از طریق ارسال پیامک یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت کسب و کار است. افزایش تعداد مشتریان و میزان فروش فقط به بالا بردن کیفیت محصولات و خدمات و بازاریابی درست محدود نمی‌شود. وقتی مشتری از شما خرید می‌کند، او را رها نکنید. برایش پیامک نظرسنجی بفرستید تا کار شما را نقد کند و همزمان یک ارتباط دو طرفه بین شما و مشتریان‌ ایجاد شود. نظرسنجی از طریق ارسال اس ام اس بهترین گزینه برای دنیایی است که تمام رسیدها و فاکتورهای کاغذی‌اش در حال تبدیل شدن به نوتیفیکیشن‌ موبایل است. استفاده از پنل اس ام اس راهی آسان برای نظرسنجی از مشتریان‌تان است.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

انواع نظرسنجی از مشتریان

روش‌های متعددی برای نظرسنجی از مشتریان وجود دارد اما قطعا برای شما استفاده از یک نظرسنجی سریع و آسان و گسترده مهم است. شما می‌توانید با مقایسه این روش‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنید:

1.نظرسنجی کاغذی

روش نظرسنجی کاغذی بسیار وقت‌گیر و هزینه‌بر است و طبیعتا به سرعت از کیفیت کالا و خدمات خود مطلع نمی‌شوید. همچنین ممکن است تعدادی از کاغذ‌های نظرسنجی هدر برود و اصلا به دست مشتری هدف نرسد.

2.نظرسنجی از طریق ایمیل

نظرسنجی از طریق ایمیل یک روش به روز و سریع است اما ممکن است همه مشتریان به اینترنت دسترسی نداشته باشند.

3.نظرسنجی در شبکه‌های مجازی

این روش بسیار پرکابرد و محبوب است اما این مورد هم مانند نظرسنجی از طریق ایمیل است. ممکن است همه مشتریان به شبکه‌های مجازی دسترسی نداشته باشند.

4.نظرسنجی از طریق ارسال پیامک

این گزینه بهترین روش نظرسنجی برای تمام کسب و کارها است. به اینترنت وابسته نیست. می‌توانید به مشتریان زیادی به طور همزمان پیامک نظرسنجی بفرستید و نسبت به دیگر روش‌ها بسیار کم‌هزینه است.

نظرسنجی پیامکی چیست؟

وقتی در یک پنل پیامکی عضو هستید و با یک خط پیامکی برای مشتریان خود اس ام اس تبلیغاتی ارسال می‌کنید، به راحتی می‌توانید از گزینه ارسال نظرسنجی استفاده کرده و برای آن‌ها متن نظرسنجی درباره کیفیت و کمیت محصولات‌تان بفرستید. اگر به مشکلی برخوردید یا سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان پنل پیامکی در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

مزایای نظرسنجی پیامکی

اگر به اثربخشی نظرسنجی پیامکی در افزایش رضایت مشتریان و فروش بهتر محصولات و خدمات، شک دارید، به مزایای آن توجه کنید:

1.آگاهی از میزان کیفیت کالا یا خدمات

2.ارتباط بیشتر با مشتریان و حفظ آن‌ها

3.کم‌هزینه بودن نظرسنجی پیامکی نسبت به دیگر روش‌های نظرسنجی

4.افزایش میزان فروش کالا

5.حذف کالا یا خدمات کم مصرف یا بی‌مصرف و حفظ سرمایه

6.ارسال پیامک نظرسنجی به صورت گسترده

7.سرعت بالای نظرسنجی پیامکی

جمع‌بندی

نظرسنجی پیامکی اگر به درستی انجام شود، می‌تواند یک نوع تبلیغ باشد. هم کم‌هزینه است و هم پر سرعت و آسان به ویژه اگر با کمک یک پنل پیامکی معتبر و کارآمد انجام شود. شما می‌توانید با عضویت در پنل پیامکی سیگنال و ارسال پیام کوتاه نظرسنجی برای مشتریان قدیمی و جدید خود، کیفیت و اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. 32008-025

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *