نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی

نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی

رشد بیابان‌ها یکی از بزرگترین مشکلات زیست محیطی قرن ۲۱ برای تمام جهان خواهد بود. استفاده بی رویه از منابع آبی و همچنین گرم شدن زمین به دلیل فعالیت‌های صنعتی باعث شده است که زمین‌های مرغوب به بیابان‌های خشک تبدیل شوند. این مساله علاوه بر تهدید غذایی انسان‌ها می‌تواند باعث کاهش کیفیت زندگی مانند افزایش ریزگردها شود. به همین علت توجه و مراقبت از خاک اهمیت بالایی دارد. ما در این مقاله مجموعه‌ای از نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید برای یادآوری این روز به دوستان خود استفاده نمایید.

باکمترین هزینه، خدمات یا محصولتو تبلیغ کن!!

دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سیگنال

روز جهانی بیابان زدایی چیست؟

روز ۱۷ ژوئن مصادف با ۲۷ خرداد در تقویم جهانی به عنوان روز بیابان زدایی نام‌گذاری شده است. نامگذاری این روز با هدف افزایش آگاهی و اتخاذ سیاست‌های لازم برای مبارزه با گسترش بیابان‌ها انجام شده است. ایران از سال ۱۳۴۴ مبارزه با بیابان زایی را آغاز کرده است اما متاسفانه آنچنان که شایسته است نتوانسته‌ایم جلوی رشد بیابان‌ها را بگیریم. شما با ارسال نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی می‌توانید دیگران را نسبت به اهمیت این مسئله آگاه کنید و از انجام رفتارهایی که منجر به رشد بیابان‌ها می‌شود برحذر دارید.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 100 پیامک رایگان

نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی

در ادامه مجموعه‌ای نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی گردآوری شده است که می‌توانید برای ارسال در این روز استفاده نمایید:

1. بیابانی شدن مشکلی است که محیط زیست مناطق خشک را به چالش می‌کشد؛ نزدیک به یک سوم از مساحت زمین‌های جهان از جمله تمام ایران کم آب هستند و در صورت عدم مراقبت به بیابان‌ها غیرقابل سکونت تبدیل می‌شوند.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


2. بهره برداری غلط از اراضی کشاورزی منجر به بیابان زایی و فرسایش خاک می‌شود. با آموزش صحیح کشاورزی از بیابانی شدن کشور پیشگیری کنیم.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی


3. درست همان لحظه که خورشید غروب می‌کند، ضیافت ستاره‌ها نیز در آسمان کویر آغاز می‌شود. کویر -در جای خود- می‌تواند زیبا باشد!

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی را گرامی می‌داریم.


روز جهانی بیابان زدایی

4. آسیب‌های بیابانی شدن فقط مختص به مناطق خشک نیست؛ هر جایی از کره زمین که باشید، خسارت‌های بیابان زایی و خشکسالی می‌تواند زندگی شما را مختل نماید.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی، فرصتی برای دوستی با طبیعت


5. ما نسبت به زمین مسئولیم؛ زندگی ما به زمین بستگی دارد و باید نحوه برخورد صحیح با زمین را بشناسیم و از بیابانی شدن آن جلوگیری کنیم.

روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


6. 99 درصد انرژی و مواد غذایی مورد نیاز انسان‌ها از زمین به دست می‌آید، زمین اگر مقاوم باشد می‌تواند اولین مانع دفاعی در مقابل بلایای طبیعی مانند خشکسالی و سیل باشد.

در ۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی، مهربانی با زمین را تمرین کنیم.


7. تخریب و فرسایش زمین، ارتباط مستقیمی تغییرات آب و هوایی و مشکلاتی زیستی دارد و به شکل فزاینده‌ای زندگی انسان‌ها را تهدید می‌کند.

روز جهانی بیابان زدایی را گرامی می‌داریم.


گرامیداشت روز جهانی بیابان زدایی

8. زمین محل تولد و رشد بشریت است. هرگونه آسیبی به این زیستگاه، می‌تواند زندگی ما را از جهات گوناگون تحت تاثیر قرار دهد.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی بهانه خوبی است تا مراقبت از زمین را جدی‌تر بگیریم.


9. ما در برابر کره زمین مسئولیم و باید با تمام امکانات از آن محافظت نماییم. رشد بیابان‌ها می‌تواند منجر به افزایش ریزگردها و تهدید غذایی در کشور شود. ۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


10. بیابانی شدن یکی از بلایایی است که با دست خودمان ایجاد کرده‌ایم و عدم توجه به آن می‌تواند باعث اتفاقات بسیار تلخی در آینده نزدیک شود.

در ۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی مراقبت از زمین را تمرین کنیم.


11. «اوست كه شما را از زمين آفريد و شما را در آن سکونت داد» سوره هود، آيه ۶۱ / در ۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی اهمیت محافظت از محیط زیست را به یکدیگر یادآور شویم.

هنوز برای کسب و کارت پنل پیامکی نداری؟

همین حالا تماس بگیرید (داخلی یک)

بیابان زدایی یعنی چی

12. ایران یکی از خشک‌ترین کشورهای جهان است. میانگین بارندگی در ایران یک دوم جهان و تبخیر آب سه برابر متوسط جهان است. ضرورت مقابله با بیابانی شدن کشور بسیار حیاتی است.

۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


13. بیابان زدایی به معنی پیشگیری از بیابانی شدن اراضی یک کشور است. بیش از احیای زمین‌های بیابانی، محافضت از زمین‌های سالم و حاصل‌خیز اهمیت دارد.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


14. حدود 150 کشور در جهان با چالش نواحی بیابانی روبه‌رو هستند و زندگی و غذای بیش از 250 میلیون نفر از مردم هم اکنون به دلیل بیابانی شدن به خطر افتاده است. محافظت از زمین وظیفه همه ما است.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی


15. از بین رفتن پوشش گیاهی، کاهش منابع آب حتی برای نوشیدن، خشک سالی و وقوع سیلاب، تهدید غذایی و… همه از نتایج وحشتناک بیابانی شدن است.

۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی، بهانه‌ای برای دوستی با طبیعت


16. بیابان زایی عارضه‌ای است که با سرعت کم اتفاق می‌افتد؛ به همین علت ممکن است به آن توجه نکنیم. اما باید آگاه باشیم که بیابانی شدن اراضی کشور می‌تواند تهدیدات سلامتی و غذایی فراوانی را به همراه بیاورد.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


روز جهانی بیابان زدایی

17. در ایران به طور سالانه حدود ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی به بیابان تبدیل می‌شود و این بسیار خطرناک است.

در ۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی، حفاظت از منابع طبیعی کشور را جدی‌تر بگیریم.


18. اگر زمین تخریب و فرسوده شود، به سادگی قابل جبران نیست. اگر اکوسیستم کشور تغییر کند باعث نابودی مستقیم میلیون‌ها زندگی خواهد شد.

در ۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی، روش‌های پیشگیری از فرسایش خاک را بیاموزیم.


19. اگر مشکل بیابان زایی حل شود به صورت همزمان بسیاری از مشکلات مختلف مانند فقر، بی آبی، کمبود غذا و… نیز تا حدود زیادی رفع خواهد شد.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


20. شخم زمین‌های کشاورزی در جهت شیب یکی از دلایل فرسایش خاک است. این باعث می‌شود که زمین در مدتی کوتاهی به شوره‌زار تبدیل شود.

۲۷ خرداد، روز جهانی بیابان زدایی گرامی باد.


21. تبدیل جنگل، مراتع و زمین‌های کشاورزی به خانه و ویلا باعث گسترش بیابان زایی خواهد شد.

در ۲۷ خرداد روز جهانی بیابان زدایی، روش‌های محافظت از زمین را بیاموزیم.

پنل پیامکی برای ارسال پیامک انبوه

اگر صاحب کسب و کاری هستید و قصد دارید که از بازاریابی پیامکی استفاده کنید، همچنین اگر مسئول روابط عمومی یک سازمان هستید که به ارسال پیامک مناسبتی (مانند نمونه پیامک روز جهانی بیابان زدایی) نیاز دارید، پنل پیامکی برای شما بسیار مفید خواهد بود. برای خرید و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *