13 روش نوشتن پیامک جذاب تبلیغاتی

13 روش نوشتن پیامک جذاب تبلیغاتی

پیامک جذاب با متن ترغیب کننده، یکی از ساده‌ترین روش‌های تبدیل کردن مخاطبین به مشتریان دائمی است. شما در انتخاب کلمات برای پیامک تبلیغاتی خود مختارید اما شکست یا موفقیت تبلیغات پیامکی، به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت‌‌تان بستگی دارد. بنابراین آگاهی از نکات کلیدی پیامک جذاب تبیلغاتی و مشورت گرفتن از کارشناسان یک پنل پیامکی کارآمد مانند سیگنال ادز، برای شما که صاحب کسب و کار هستید، ضروری است.

باکمترین هزینه، خدمات یا محصولتو تبلیغ کن!!

دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سیگنال

چرا جذاب بودن پیامک تبلیغاتی مهم است؟

وقتی بی‌هدف و بدون آگاهی از اصول نوشتن و ارسال اس ام اس، تبلیغ کنید، زمان و هزینه‌تان را هدر می‌دهید. قطعا برای شما به عنوان یک فرد شاغل و کارآفرین، جذب مخاطب و فروش بیشتر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اهمیت بسیار زیادی دارد. پس قبل از ارسال پیامک تبلیغاتی حتما با کارشناسان این حوزه در ارتباط باشید یا درباره نکات مهم اس ام اس مارکتینگ تحقیق کنید.

چگونه یک پیامک جذاب تبلیغاتی داشته باشیم؟

با رعایت نکات کلیدی زیر به راحتی می‌توانید یک پیامک تبلیغاتی ترغیب کننده بنویسید:

1.بررسی تبلیغات خلاقانه

پیامک جذاب برندهای معتبر و موفق را به دقت مطالعه کنیم. بررسی کنیم چرا تبلیغات پیامکی آن‌ها، خلاقانه است. دلایل تاثیرگذاری آن‌ها را بررسی کنیم و نکات کلیدی را در پیامک تبلیغاتی خود به کار ببریم.

2.کوتاه بودن پیام

متن یک پیامک جذاب تبلیغاتی باید کوتاه باشد. در این صورت پیامک شما باید دارای بهترین کلماتی باشد که کالا یا خدمات را معرفی می‌کند.

3.شروع مناسب پیام

پیامک تبلیغاتی ترغیب کننده را با یک شروع مناسب بنویسید. خط اول پیامک، بسیار مهم است و باید دارای کلمه کلیدی تبلیغ شما باشد. به کالا و خدمات و ویژگی منحصر به فرد آن به طور واضح اشاره کند.

4.کلمات موثر

از کلمات با تاثیر عمیق در یک پیامک تبلیغاتی ترغیب کننده استفاده کنید. زمانی که کلمات و عبارات جذاب و تاثیرگذار را می‌خوانید یا می‌شنوید، آن‌ها را در جایی یادداشت کنید. این جملات می‌توانند در نوشتن پیامک‌ جذاب تبلیغاتی، کمک‌تان کنند. مانند”چیزی را نپذیرم مگر آن که بهترین باشد، چرا که من ارزشش را دارم و این هدیه‌ای از خودم به خودم است.”  می‌توانید از این جملات تاثیرگذار ایده بگیرید.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 100 پیامک رایگان

5.پیامک پرشور و حرارات

پیام کوتاه جذاب باید پرشور و حرارات باشد. برای درک و فهم بهتر این مرحله، باید تبلیغی را که قبلاً تهیه شده را بررسی کنید. آن را به چند نفر نشان دهید و میزان تأثیر آن را بر خوانندگان ببینید. آیا این پیامک تبلیغاتی توجه‌ها را به خود جلب می‌کند؟ نظرشان را بپرسید. در صورت منفی بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی فرا رسیده است. جمله‌های مناسب که خدمات یا تولیدات‌تان را هرچه بهتر معرفی می‌کنند.

6.مبهم نبودن پیامک

پیامک تبلیغاتی مبهم ننویسید. اگر پیامک تخفیف می‌فرستید، حتما میزان تخفیف‌ را مشخص کنید. به عنوان مثال به جای نوشتن “تخفیف باورنکردنی!” یا “تخفیف استثنایی!”، بنویسید “تخفیف 10 تا 50 درصدی!”

با این بیان صریح و مشخص، مخاطب ترغیب می‌شود برای اطلاع از قیمت‌ها با شما تماس بگیرد.

7.زمان‌دار بودن پیامک

برای نوشتن یک پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، زمان را در نظر بگیرید تا مخاطب به راحتی از پیامک تبلیغاتی شما عبور نکند.  به عنوان مثال برای تخفیف‌ها یا شرکت در مسابقه، زمان چند روزه یا یک هفته‌ای در نظر بگیرید.

8.بررسی رقبا

متن پیامک تبلیغاتی حرفه‌ای رقبا را بررسی کنید. طبیعتا پیامک‌های شما، نباید از سطح پیامک‌های آن‌ها پایین‌تر باشد.

9.تحلیل نتایج ارسال پیامک

بعد از ارسال پیامک تبلیغاتی، نتایج آن را پیگیری و تحلیل کنید تا اگر نیاز است آن‌ها را از نظر نگارشی و محتوا تغییر دهید.

10.مطالعه و تحقیق

برای  نوشتن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار، آگاهی از روانشناسیِ عبارات و جملات و تاثیرشان بر مخاطب ضروریست. چند کتاب یا مقاله در این زمینه مطالعه کنید.

11.مشاوره گرفتن

از مشاورین یک پنل پیامکی معتبر برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی حرفه‌ای کمک بگیرید.

12.لحن پیامک

تبلیغات پیامکی خود را بر پایه محصولات و خدمات خودتان بنویسد. به عنوان مثال لحن و بیان و متن پیامک تبلیغاتی یک مشاور املاک با پیامک تبلیغاتی یک مرکز پزشکی، قطعا متفاوت است.

هنوز برای کسب و کارت پنل پیامکی نداری؟

همین حالا تماس بگیرید (داخلی یک)

13.مثبت‌نگری

از کلمات و افعال منفی در پیامک تبلیغاتی خود استفاده نکنید. به عنوان مثال به جای نوشتن “این محصول جدید مواد نگه دارنده ندارد!” ، از  عبارت “بدون مواد نگهدارنده” استفاده کنید.

یا به جای “اگر از چاقی خلاصی ندارید.” از جمله مثبت استفاده کنید مانند”اگر می‌خواهید به وزن ایده آل خود برسید…”  با رعایت این نکات جزئی می‌توانید پیام کوتاه جذاب بفرستید.

حال این آگهی را که شخصی بدون اطلاع از نکات بازاریابی پیامکی نوشته است، بخوانیم:

“پیراهن قهوه‌ای جدید برای بانوان سایز بزرگ”

ممکن است تصویر مربوط به این پیامک، برای ما تازگی داشته باشد اما جذاب نیست.

حال ببینید که چگونه این پیامک تبلیغاتی خشک و خالی، با استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی، به یک پیامک جذاب تغییر می‌کند:

“با این کت چرمی شکلاتی و شیک، به هر آن چه که در اطراف شماست می‌تابید!

برای دوست‌داران کیفیت خوب، تخفیف‌هایی تا 30%! فقط تا پایان این ماه!”

“این پیراهن زیبا را به کمد لباس‌های زمستانی خود وارد کنید!

برای بانوان با سایز ایکس ال”

آیا تفاوت را احساس می‌کنید؟ اگر به نکاتی که گفته شد، توجه کنید به راحتی می‌توانید تنها از طریق ارسال یک پیامک‌ تبلیغاتی حرفه‌ای، تعداد مشتریان ثابت خود را افزایش دهید.

جمع‌بندی

چرا از همین حالا با یک پیامک تبلیغاتی ترغیب کننده برای تبلیغ کالاها و خدمات خود اقدام نمی‌کنید؟ کافی است با صبر و حوصله در یادگیری نکات اصولی، گرمی، رنگ و حس را به پیامک تبلیغاتی خود اضافه کنید. شما باید بدانید یک پیامک تبلیغاتی جذاب چطور بر رفتار مصرف‌ کننده تأثیر می‌گذارد؟ چه تأثیری بر سهم بازار شرکت ‌ها و بر بودجه‌ بازاریابی دارد؟ آگاهی صاحبان مشاغل و کسب و کارها از این نکات کلیدی راهی موثر برای افزایش بهره‌وری است. پس همین حالا با نوشتن یک پیامک تبلیغاتی حرفه‌ای برای معرفی محصولات و خدمات‌تان اقدام کنید!  می‌توانید با کارشناسان ما در پنل پیامک سیگنال در ارتباط باشید تا شما را برای داشتن یک تبیلغ پربازده، راهنمایی کنند.32008-025

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *