13 کاربرد سامانه پیامکی برای شما

13 کاربرد سامانه پیامکی برای شما

کاربرد سامانه پیامکی یک ویژگی مهم و اساسی در انتخاب و خرید آن است. زیرا امروزه پنل پیامکی یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی پرسرعت، کم‌هزینه و موثر برای معرفی شرکت‌ها، سازمان‌ها و کارآفرینانی است که می‌خواهند در دنیای رقابتی تجارت از همکاران خود عقب نمانند. پس باید در انتخاب آن دقت کنید. در این مقاله به معرفی کاربرد سامانه پیامکی سیگنال می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

سامانه پیامکی چیست؟

سامانه پیامکی یک نرم افزار تحت وب است که با آن می‌توانید ارسال و دریافت پیامک تبلیغاتی و خدماتی، بصورت تکی، گروهی و انبوه انجام دهید. برای استفاده از آن شما هیچ نیازی به نصب نرم افزار و یا داشتن سخت افزار مودم جی اس ام ندارید. تنها با یک ثبت‌نام و عضویت در پنل و بارگذاری مدارک هویتی، می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید.

کاربرد پنل پیامکی سیگنال

13کاربرد سامانه پیامکی سیگنال

انتخاب یک پنل پیامکی با امکانات گسترده و کاربردی، سرعت عمل و بازدهی تبلیغ شما را افزایش می‌دهد.

  1. ثبت‌نام آسان
    از مهم‌ترین مزایای سامانه پیامک سیگنال این است که شما به راحتی می‌توانید وارد سایت سیگنال شوید، رایگان ثبت‌نام کنید و با داشتن یک شناسه کاربری و رمز عبور ، وارد پنل پیامک اختصاصی خود شوید و از تمام امکانات آن استفاده کنید و نیازی نیست برای بخش‌های مختلف سامانه، هزینه جداگانه‌ای بپردازید.
  2. سرعت بالا
    یکی از اصول بازاریابی موفق سرعت عمل بالاست. این امر مستلزم داشتن امکاناتی است که سرعت تبلیغات شما را بالا ببرند. پنل پیامک سیگنال چه در مرحله ثبت‌نام و چه در مرحله ارسال پیام کوتاه، پرسرعت است و ارسال پیامک‌ها را تضمین می‌کند.
  3. بانک شماره به روز
    ما در پنل پیامک سیگنال، بانک اطلاعاتی به روز و جامعی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که به شماره‌های سراسر کشور، مشاغل مختلف و سن و جنسیت مخاطبین دسترسی دارد.
  4. ارسال خودکار در آینده
    یک کابرد پنل پیامکی سیگنال این است که نیازی نیست که شما برای هر ارسال آنلاین باشید. می‌توانید پنل پیامک را برای هر زمانی در آینده تنظیم کنید تا سامانه به طور خودکار، آن‌ها را در زمان مقرر ارسال کند.
  5. برآورد هزینه، قبل ارسال پیامک
    وقتی تمام گزینه‌ها را در باکس ارسال پر کردید، سامانه به طور خودکار هزینه ارسال پیامک را برای شما محاسبه می‌کند.
  6. گزارش دقیق ارسال و دریافت
    گزارش تمام پیامک‌های ارسال و دریافت شده با تمام جزئیات در سامانه سیگنال ذخیره می‌شود و قابل دانلود است.
  7. ارسال پیامک تکی
    با استفاده از این ابزار می‌توان به یک شماره خاص ارسال خود را انجام دهید.
  8. ارسال پیامک گروهی
    در این روش شما به یک گروه خاص از قبل تعیین شده، پیام خود را ارسال می‌کنید. جهت این کار باید از قبل شماره مخاطبین خود را در بخش دفترچه تلفن پنل، وارد کرده باشید. در این سیستم این قابلیت وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی مشتریان و مخاطبین خود را دسته‌‌بندی کرده شماره‌های آن‌ها را در سیستم اضافه کنید و سپس بر حسب نیاز به گروهی که مورد نظرتان است از پنل پیامک استفاده کنید.
  9. ارسال به تفکیک استان‌ها و شهرهای کشور
    با این گزینه شما می‌توانید به راحتی به مخاطبینی از استان‌ها و شهرهای مختلف پیام تبلیغاتی بفرستید.
  10. ارسال به بلک لیست
    سامانه پیامکی سیگنال این امکان را دارد که به شماره‌های بلک لیست نیز پیامک ارسال کند. بنابراین دیگر نگران عدم ارسال پیام‌ها نباشید.
  11. ارسال پیامک طبق سن و جنسیت
    این گزینه برای تبلیغ بسیاری از کسب و کارها مانند باشگاه‌های ورزشی و آرایشگاه‌ها بسیار مفید است.
  12. ارسال پیامک از روی نقشه
    شما می‌توانید از روی نقشه داخل سایت، مشخص کنید به شماره‌های کدام خیابان یا منطقه شهر پیامک ارسال شود.
  13. تیم پشتیبانی قوی
    از دیگر مزایای سامانه پیامک سیگنال، داشتن یک تیم مشاوره آنلاین و تلفنی است که سامانه پیامکی سیگنال این امکان را دارد. ممکن است درباره نحوه استفاده از پنل، خرید خط تبلیغاتی یا خدماتی، نحوه نوشتن پیامک یا تعرفه‌ها سوالاتی داشته باشید که کارشناسان ما آماده پاسخ‌گویی به شما عزیزان هستند.

تیم پشتیبانی سیگنال

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید برای معرفی و تبلیغ کسب و کار خود، خط پیامکی بخرید و برای مخاطبین خود اس ام اس ارسال کنید، باید به کاربرد سامانه پیامکی توجه کنید. پنلی را انتخاب کنید که سرعت بالایی داشته باشد و ارسال پیام را تضمین کند. سامانه پیامکی سیگنال یک انتخاب مطمئن برای یک تبلیغ پیامکی گسترده است. اگر سوالی دارید می‌توانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.. 025-32008

ارتباطات، معرفی و تبلیغات کسب وکارهای حضوری و مجازی، ثبت سفارش، ایجاد کانال های موسیقی و دانلود کتاب، ایجاد گروه های مجازی مدارس و دانشگاهی.

در پنل پیامکی سیگنال تمامی امکانات از همان ابتدا در دسترس شما هستند و برای فعال سازی امکانات نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست، شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید .

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

در پنل پیامکی سیگنال تمامی امکانات از همان ابتدا در دسترس شما هستند و برای فعال سازی امکانات نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست، شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید .

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *