رونق آرایشگاه با ارسال پیامک تبلیغاتی

رونق آرایشگاه با ارسال پیامک تبلیغاتی

پیامک تبلیغاتی آرایشگاه یک روش ساده و کم‌هزینه و بی دردسر برای معرفی خدمات یک آرایشگاه در سطح منطقه و شهر است. امروزه آرایشگاه‌های فراوانی در سطح شهر وجود دارند اما همه آن‌ها موفق نیستند. آرایشگاهی موفق است که خدمات بهتر ارائه دهد و بتواند خدمات خوب خود را به درستی به مخاطب و مشتریان خود معرفی کند. شما می توانید با ثبت نام در یک سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس خود را از دیگر آرایشگاه‌ها متمایز کنید.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

مزایای استفاده از پنل پیامک برای آرایشگاه‌ها

1.ارسال پیامک افتتاحیه

اگر تازه آرایشگاه خود را افتتاح کرده‌اید می‌توانید با ارسال اس ام اس و اطلاع رسانی در مورد افتتاح، مردم را به افتتاحیه دعوت کنید.

2.اطلاع‌‌رسانی خدماتی پیامک تبلیغاتی آرایشگاه

اگر تازه به یک محله وارد شده‌اید می‌توانید با ارسال اس ام اس به مخاطبین منطقه، خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید.

3.تخفیف ویژه

شما می‌توانید در ا عیاد و مناسبت‌های مختلف، پیامک تخفیف برای مشتریان خود ارسال کنید تا در آن روز از خدمات تخفیف‌دار سالن زیبایی شما استفاده کنند.

4.پیام کوتاه تشکر در پیامک تبلیغاتی آرایشگاه

وقتی مشتری از خدمات شما استفاده می‌کند، بعد از رفتن او، می‌توانید برایش پیامک تشکر بفرستید و احترام و قدردانی خود را به مشتری نشان دهید.

5.اطلاع‌رسانی تغییر مکان در پیامک تبلیغاتی آرایشگاه

اگر مکان آرایشگاه خود را تغییر داده باشید می‌توانید با ارسال پیامک به مشتریان قدیمی، مکان جدید خود را اطلاع‌رسانی کنید.

6.یادآوری نوبت در پیامک تبلیغاتی آرایشگاه

می‌توانید برای هر مشتری تاریخ و ساعت نوبت‌شان را به آن‌ها یاداوری کنید تا در صورت کنسل شدن، نوبت را به مشتری دیگری بدهید.

پنل پیامکی برای آرایشگاه ها

7.نظرسنجی

با ارسال پیامک نظرسنجی می‌توانید نظر مشتریان را درباره کیفیت، کمیت، قیمت خدمات و رفتار و کار پرسنا سالن خود جویا شوید تا بتوانید کار خود را ارتقا دهید.

8.نوبت‌دهی در پیامک تبلیغاتی آرایشگاه

برای نوبت دهی دیگر نیاز نیست حتما مشتریان با شما تماس بگیرند. می‌توانید به هر مشتری با ارسال پیامک، نوبت بدهید.

جمع‌بندی

خیلی وقت‌ها کیفیت خدمات در آرایشگاه شما بالا است اما چون بازاریابی درستی انجام نداده‌اید و خود را معرفی نکرده‌اید، مشتری زیادی ندارید یا ارتباط و تعامل پایداری با مشتریان خود ندارید. با ثبت نام در یک پنل پیامکی و ارسال هدفمند پیامک تبلیغاتی و خدماتی به مشتریان، سالن زیبایی خود را در شهر خود به شهرت برسانید. اگر می‌خواهید از پنل پیامکی استفاده کنید می‌توانید از کارشناسان سامانه پیامکی سیگنال استفاده کنید. 32008-025

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *