تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی

تعرفه مناسب ارسال پیامک تبلیغاتی

تعرفه پیامک تبلیغاتی یکی از اولین ویژگی‌هایی است که برای انتخاب و خرید یک پنل پیامکی باید به آن توجه کنید. به طور کلی تبلیغات پیامکی کم‌هزینه‌ترین نوع بازاریابی است اما با این حال اپراتورهای پیامکی مختلف ممکن است تعرفه‌های متفاوتی داشته باشند. نکته مهم این است که به دنبال تعرفه ارزان نباشید. ارزان بودن دلیلی بر خوب بودن یک محصول یا خدمات نیست. سعی کنید قیمت ارسال اس ام اس را با امکاناتی که در اختیارتان قرار داده خواهد شد مقایسه نمایید. کدام پنل پیامکی خدمات مناسب و به روزی دارد و تعرفه متناسبی هم دارد.

گاهی ممکن است یک پنل، تعرفه ارزان‌تری داشته باشد اما سرعت ارسال آن پایین باشید یا بانک شماره به روز و گسترده‌ای نداشته باشد. پس قبل از خرید، ابتدا به نرخ خدمات و تعرفه پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامکی مورد نظر دقت کنید.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 100 پیامک رایگان

پیامک تبلیغاتی مناسب‌ترین نوع بازاریابی از نظر تعرفه

هر فروشنده یا صاحب کسب و کاری به دنبال ارائه درست و مناسب کالا و خدمات خود به مخاطبین و جذب مشتری بیشتر است. اگر می‌خواهید محصولات شما به خوبی دیده شوند ابتدا باید یک شیوه تبلیغاتی مناسب و پرسرعت در جذب مشتری را انتخاب کنید. شبکه‌های مجازی، سایت، تراکت و بیلبورد و بنر، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی همه این‌ها جذاب و تاثیرگذار هستند اما یا هزینه‌ بالایی دارند یا میزان اتلاف و هدررفت آن‌ها بالاست یا به سرعت مشتری جذب نمی‌کنند. اما اس ام اس مارکتینگ و ارسال پیامک تبلیغاتی و خدماتی در کم‌ترین زمان ممکن و با کم‌ترین هزینه، مخاطبین را به سمت محصولات شما جذب می‌کند.

چگونه یک پنل پیامکی با تعرفه مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک سامانه پیامکی با تعرفه مناسب به نکات زیر دقت کنید:

1-امکانات به روز

به امکانات و گزینه‌های پنل پیامکی دقت کنید. یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها در یک پنل، بانک شماره‌های مخاطبین است. شما باید بتوانید از طریق ارسال از نقشه، شهر، استان، منطقه، کدپستی ایرانسل و همراه اول، سن و جنسیت ارسال پیامک تبلیغاتی انجام دهید. هر چه این بانک اطلاعاتی جامع‌تر و به روزتر باشد، به مخاطب هدف بیشتری می‌رسید.

2-سرعت ارسال پیامک

یک پنل خوب باید بتواند پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و خدماتی را با سرعت بالا و بدون معطلی ارسال کند و هدررفت پیامکی نداشته باشد.

3-ارسال به بلک لیست

در بررسی تعرفه ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی، به بلک لیست توجه کنید. مخاطبینی هستند که دوست ندارند پیامک تبلیغاتی دریافت کنند و شماره آن‌ها در لیست سیاه مخابراتی قرار دارد. شما می‌توانید پیامک‌های خدماتی و اطلاع‌رسانی خود را با یک خط خدماتی به آن‌ها برسانید تا مخاطبین خود را از دست ندهید.

4-مشاوره

کارشناسان یک سامانه پیامکی باید بتوانند در ساعاتی که اعلام می‌کنند، در دسترس باشند و همچنین شما را به درستی راهنمایی کنند و کارتان را راه بیندازند.

5-کاربری آسان

برخی پنل‌های پیامکی آن قدر طراحی شلوغ و پیچیده‌ای دارند که کاربر هنگام استفاده از آن گیج می‌شود. یک پنل خوب، ساده اما کارآمد است.

6-هزینه

هزینه ارسال پیامک در هر اپراتور متفاوت است. یک پنل مناسب با توجه به کمیت و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، باید تعرفه پیامک متناسبی داشته باشد. سعی کنید یک پنل با کیفیت انتخاب کنید و به خاطر هزینه پایین‌تر، سراغ هر پنلی نروید. چون یک انتخاب نابه جا باعث می‌شود بعد چند ماه به نتیجه مطلوب نرسید و دوباره از اول شروع کنید.

7-خطوط پیامکی متنوع

یک پنل خوب، خطوط پیامکی متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با توجه به بودجه خود یک یا دو خط را خریداری کرده و به مشتریان خود اس ام اس تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

جمع‌بندی

از نگاه یک کاربر، تعرفه ارسال اس ام اس یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب یک پنل اس ام اس است. باید بدانید که تعرفه پایه از سوی مخابرات مقرر شده و شرکت‌های ارائه‌دهنده پنل اس ام اس تنها می‌توانند مبلغ ناچیزی را به عنوان سود بر روی مبلغ پایه تعریف شده اضافه نمایند. اگر تصمیم گرفتید یک سامانه پیامکی انتخاب کنید می‌توانید با مشاورین سامانه پیامکی سیگنال در ارتباط باشید و درباره خدمات شرکت سیگنال سوالات خود را بپرسید. 32008-025

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *