دلیل اولویت بازاریابی پیامکی بر سایر روش های بازاریابی

دلیل اولویت بازاریابی پیامکی بر سایر روش های بازاریابی

محبوبیت تبلیغات پیامکی در بین صاحبین مشاغل مختلف رو به افزایش است. چرا؟ چون همه فروشندگان و ارائه‌دهندگان کالا و خدمات، تمایل دارند در مدت زمان کوتاهی به مشتری بیشتر برسند و چرخه تولید خود را رونق ببخشند. صرفا تولید با کیفیت، کافی نیست. یک فروشنده حرفه‌ای به خوبی می‌داند برای موفقیت در بین رقبای تجاری، باید بازاریابی درستی انجام بدهد. در ایران تبلیغات توسط سامانه پیامکی موضوعی‌ است که کاملاً جا افتاده و کمتر کسب و کار بزرگی پیدا می‌‌شود که از تبلیغات پیامکی استفاده نکند و با ارسال اس ام اس از این طریق آشنا نباشد.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 100 پیامک رایگان

دلایل محبوبیت تبلیغات پیامکی

1-استفاده آسان

ارسال اس ام اس تبلیغاتی بسیار آسان است. کافیست با چند کلیک، عضو یک پنل پیامکی شوید و بعد از خرید یک خط پیامک، شروع کنید به ارسال تبلیغات پیامکی و کالا یا خدمات خود را به مخاطبین گسترده‌ای معرفی کنید. همچنین اگر دچار مشکل شدید یا سوالی داشتید، می‌توانید با مشاوران پنل پیامکی، تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

2-برند شدن نام تجاری

با استفاده از بازاریابی پیامکی می‌توان نام تجاری خود را بر سر زبان ها بیندازید. تنها کافیست به مشتریان خود پیشنهاداتی بدهید تا به بازدید از فروشگاه یا کسب و کار شما ترغیب شوند. در آنجا می توانید با تکنیک های بازاریابی آنها را به مشتریان همیشگی خود تبدیل کنید.

3-ارتباطی راحت و بی‌دردسر

اولین پیامک در سال ۱۹۹۲ ارسال شد. از آن زمان تاکنون میزان ارسال اس ام اس روند رو به رشدی را طی کرده است. آمارها در سال ۲۰۱۱ نشان دهنده آن بوده است که هر فرد در طول ماه به طور میانگین ۱۵۰ اس ام اس ارسال می‌کند. مشتریان و صاحبین کسب و کار می‌توانند از طریق سامانه پیامکی و ارسال اس ام اس به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در حالی که بازاریابی پیامکی به عنوان ابزار ارتباطی موثر برای کسب و کارها و مشتریان طراحی شده است، همچنین روش بسیار مناسبی برای برقراری ارتباط با کارمندان می باشد. سامانه پیامکی مناسب‌ترین ابزار برای اطلاع‌رسانی تغییرات ایجاد شده در برنامه، گوشزد کردن قرارهای ملاقات و مصاحبه‌هاست. ارسال اس ام اس انعطاف‌پذیرترین روش تبلیغاتی است که تمامی کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند.

4-چک کردن مداوم گوشی موبایل

گوشی همراه یکی از وسایلی است که مدت زمان زیادی از شبانه‌روز با آن سر و کار داریم. این واقعیت بدین معنی است که شما می‌توانید مطمئن باشید مخاطب به طور حتم پیامک تبلیغاتی شما را در مدت کوتاهی پس از ارسال می‌خواند. بر اساس آخرین تحقیقات، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند، پیغام‌های خود را از طریق اس ام اس دریافت کنند تا دیگر ابزار ارتباطی.

5-بانک شماره

اگر شماره‌ای از مخاطبین هدف خود ندارید، می‌توانید از بانک شماره طبقه‌بندی شده موجود در سامانه پیامکی استفاده کنید. به عنوان مثال با توجه به نیاز خود می‌توانید به خانم‌های یک منطقه مشخص از شهر، پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. حتی محدوده سنی را هم می‌توانید مشخص کنید. یا به تمام تمام شماره‌های ایرانسل یا همراه اول منطقه خود اس ام اس ارسال کنید.

پنل پیامکی سیگنال ارائه دهنده تمامی امکانات ارسال پیامک بدون هزینه فعال سازی. شما تنها هزینه ارسال پیامک را پرداخت می کنید!

ثبت نام رایگان سامانه پیامک

تمامی امکانات + 1000 پیامک رایگان

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید از رقبای تجاری خود عقب نمانید و مشتری بیشتری به سمت فروشگاه شما جذب شود و از بین چندین برند مختلف، کالا یا خدمات شما را انتخاب کند، بهتر است در بازاریابی خود تجدید نظر کنید. تبلیغات پیامکی موفق‌ترین روش بازاریابی است که بیشتر مشاغل و سازمان‌ها از آن استفاده می‌کنند. تبلیغات پیامکی روشی اصولی برای معرفی برند و حتی معرفی صفحات مجازی شما خواهد بود. اگر در زمینه پنل پیامکی و ارسال اس ام اس تبلیغاتی سوالی دارید، از کارشناسان سامانه پیامکی سیگنال بپرسید تا شما را برای یک بازاریابی پیامکی درست و اصولی راهنمایی کنند. 32008-025

مقالات مرتبط

اگر سوال یا نظری دارید با ما درمیان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *